luni, 25 aprilie 2011

Voce


Trecut-au anii, zbor de pãpãdie,
Lãsând în urm-atunci lumini o mie,
A fost…ce-a fost nu se va mai întoarce,
Etern în timp trecutul zace.

şi totuşi iatã, ‘acum’ de-abea sosi,
La fel cum ‘mâine’ este astãzi ‘azi’,
Si ‘astãzi’ este astãzi ‘ieri’.
Nu ai putut sã prinzi nici clipa,se topi,
Aleargã timpul,aleargã-n şoapte vii.

Eu trec pe lângã tine…nu mã vezi.
Mã zbat,mã-ncrunt,alerg şi zic…
Nici nu te-ntorci, ci tu visezi,
Iar eu mã plec …mai stau un pic.

ţi-arãt minuni,ţi-arãt luminã,
Deschid cãrãri,deschid şi porţi,
M-arunc în neguri vii,suspinã.
Sunt judecat şi criticat de ţoţi.

Muncesc pe brânci ,mã dau de-a rostogolul,
Mã zbat în mine însumi,şi-mi pun atâtea întrebãri.
încerc sã-mi mai gãsesc şi astãzi cu durere rolul.
Strãbat atâtea drumuri,mã-mpart în zeci visãri.

Te-nvãţ ce-nseamnã sã iubeşti,
Te-nvãt ce e prietenia,
Iar eu ascult ce gânduri azi şopteşti,
şi tu-mi arãţi ce-i omenia.

Eu sunt mereu pe lângã tine,
şoptesc urechii tale chiar acum.
Cine sunt eu, cine sunt,cine?
Sã-ţi spun ? Se risipeşte tot în fum.
şi totuşi iţi voi dezlega acest mister,
Ce poate încã te mai chinuie.
Eu sunt chiar tu , sunt sufletul ce pâlpâie  .
Am fost şi fi voi chiar aici etern.

La fel ca timpul, mã strecor,
şi vremea mã va da uitarii.
încet,încet voi fi doar un decor
A ce-ar fi fost,şi ce-ar fi a visãrii.

22 decembrie 2010


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu