luni, 25 aprilie 2011

Pierdut...


Nu ştiu ce am, dar de o vreme,
Nimic nu pare sã mai cheme,
A mea speranţã,al meu zâmbet,
Sunt doar perdut în acest cuget.

Mã-ncui în gând,plutesc departe,
E prea aproape ,realitate.
O umbrã mã apucã de picior.
Ar vrea sã mor,ar vrea sã mor.

şi o întreb pe ucigaşã,
‘De ce vrei tu tãcere laşã,
S-alungi din al meu simplu gând,
Lumina,sufletul plãpând ?’

‘De ce’? Mã-ntreabã ucigaşa...
‘Nu eşti tu cel care orbit,
Te-arunce singur stingherit,
în mare,şi esti inghiţit ?’

‘Deschide ochii înşelare,
Nu sunt pedeapsã,sunt cea care,
Tu însuţi mândru m-ai numit
Drept Conştiinţã,amãgit.’

‘Sã fii tu conştiinţã, gând pripit?
Sã fi greşit eu pãn-acumã ?
încerci tu oare ,chinuit,
Sã mã salvezi în astã urmã?’

 ‘Trezirea! darã om prea bun,
Nu e o glumã-i realitate,
Nu mai dormi , nu eşti nebun,
Nu poţi s-aştepţi eternitate.’

Dar visele-mi ce au sã fie?
Mã simt pierdut în gânduri,fapte.
Ce se vor face ,cine ştie?
Trecurã clipele-ţi în şoapte…
De mult sunt treaz…
De mult nu pot sã mai visez.
Deşi de-o vreme,ce necaz.
Se-ntãmplã sã mai dormitez.

" Dormiţi...prinde bine."

16 Noiembrie 2010


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu