luni, 25 aprilie 2011

Rãcealã


Tuşesc, rãsuflu greu,
E frig,e frig în jurul meu
Se duc batistele în vânt,
Pastilele la fel,pe rând.

Am fost un simplu pãcãlit,
Mergeam p’afarã rãtãcit,
Cã’tam cu greu a mea cãrare,
Sã nu mai stau în asteptare.

Si totuşi vezi…ce întâmplare,
Pe drumul meu de cercetare,
Mã-mpiedic de o arãtare,
Ce se pitea între hotare.

Se uitã-ncet şi pe mijite,
Nu car’cumva sã o strivesc,
Avea picioarele sfrijite,
şi vai,  ce suflete zãresc.

Se-agaţã dânsa cu putere,
şi nu mã lasã,nu mã lasã,
înfinge ghiare cu durere,
şi toata ura-n mine varsã.

încerc sã scap,mã zbat amarnic,
E prea târziu, ce vis horific
Mã-ntorc acasã,şi-n jãratic,
S-aprinde chipul sãu despotic.
 
Ce gânduri, şi ce Intuneric
Aduce numai disperare...
şi caut sprijinul angelic,
în clipa cea de-nfricoşare.

Mã plec spre Crucea Lui de lemn,
şi-i pun în ranã al meu suflet,
şi simt un sfânt şi cald îndemn,
E Crist, ce mângâi-al meu cuget.

şi iatã dar, duşmanul meu mã lasã,
şi arde-n focul cel etern,
Respir, luminã se revarsã
Speranţã ,zâmbete se cern.

Cãlcasem dar pe cãi greşite,
şi iatã cã am fost salvat,
Durerea mea e pe sfârşite,
Iubirea însãşi m-a iertat.

şi totuşi , simplã amintire,
Sã nu o dau iar în smintealã,
Mi s-a lãsat în îngrijire
Aceastã aprigã rãcealã.

Deacuma ochi o sã deschid,
Si n-o sã cat nimic din cele rele,
Cãci tot pãcatul e avid,
Mã spãl si eu acum de ele.

5 ianuarie 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu