luni, 25 aprilie 2011

Ochi


Priviri de foc rãscoalã al meu suflet,
Mã bãntuie durerea,şi-al dorului avânt,
şi mã întreb ce vrea de l-al meu cuget...
Sunt doar un gãnd şoptit într-un cuvãnt.

Doi ochi cãprui cãtarã visele-mi trecute,
E doar ce-a fost, nu e nimic din ce va fi şi mâine,
Mirat privesc la ochii ei cei vii,stãpâni pe mine,
Zãmbesc...minciuni dau iarã inimii s-asculte.

Eu vãd în ai ei ochi a mea  tãcere,
De ce eu tac? De ce sunt darã amuţit ?
Lumina ei mã cheamã...nu ştiu,dar cu durere,
Zãresc în aceşti ochi privirea ei în mine rãtãcit.

O, suflet farã milã rãzvrãtit ,
De ce vrei tu cu-a ta privire,
Sã spulberi bucãţele ce-i ivit
Din inimã ,în ochilor clipire.

O mare de necunoscut acum desparte,
Ce-ar fi putut sã fie,ce-ar fi şi ce a fost,
De-ar fi ştiut nişte priviri ce inima-mi ascunde,
N-ar fi tãcut…am fost, şi sunt acum un prost.

28 noiembrie 2010


~poezia care-mi place poate cel mai mult~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu