luni, 25 aprilie 2011

Nebunie


Numãr în disperare neuronii care se zbenguie anemic pe pereţi,
Urmãresc cu atenţie o muscã digitalã care muşcã din candelabru.
Un puric mã scarpinã pe vãrful degetului arãtãtor,într-omoplaţi.
Simt cã e ceva-n neregulã cu becul din colţul sferei,de pe cadru.

Un câine latrã simfonii la un gard electric din lânã
în timp ce preparã ouã prãjite in oţet pe un colţ de cer.
O bufnitã se zgãieşte la mine uimitã şi în gurã cu o zãnã,
Iar sora ei telegraful scrie poezii punct in frig pe ger.

Omul negru din Bãrlad face probleme noi la fizicã
Pe o bucatã de pizza învechitã cu brocolli de ciocolatã.
Ii dã eroare la rulare ,dar e critic mare literar de stihuri,
şi scrie minciuni adevãrate pe o bucatã-ciob de visuri.

îmi place sã cãnt idei vechi de hârtii înflorite,
E pasiunea mea cea fericitã , de mâine dobânditã.
Mã zgâiesc la douã stele în farfurie îngrãdite.
Una mã salutã şi-mi spune cã are de ieri otitã.
Nu m-aude dar vede cu urechea cã miros frumos.
Mi s-a pãrut ciudat,de obicei nu-s zgomotos.

Mi-au sãrit douã clape de la pian direct în sifonul de pe stradã.
Am încercat sã le scot dar am dat de un aligator ce croşeta nervos.
Iau douã clape din dulap şi le pun la loc ca sã le radã,
Omul negru ce încã face poezii pe un creion d’algé soios.
 
Citesc o bucatã de vis şi o fac nebunie.
Nu sunt trãsnit ci doar atins tangenţial
Mai facem haz ,cã doar e loc de veselie.
Mai sapã încã timpul dupã gândul tau verbal.



Acesta este un produs alimentar.
Dacã apar manifestãri neplãcute adresaţi-vã
medicului sau scriiorului
„ Aveţi grijã ce citiţi, sã nu faceţi alergie 

18 noiembrie 2010



            Acestã pseudo-poezie am scris-o pentru un bun prieten din Bîrlad care m-a rugat sa creez ceva absurd şi ciudat. Sper din toata inima cã am reuşit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu