luni, 4 iulie 2011

A trebuit să mor…

A trebuit să mor acum un secol,
Uitat în zorii unei zi de toamnă,
Zadarnice acorduri mă răscoală,
Ar fi trebuit să mor acum un secol...

A trebuit să mor şi în război,
Cu pieptul răvăşit de rană,
Cu faţa mângăiată de noroi
Ar fi trebuit să mor şi în război…

A trebuit să mor când alţii mă urau,
Iar eu, privindu-i, îi iubeam,
Pe chipul meu doar lacrimi mai furam,
Ar fi trebuit să mor când alţii mă urau...

A trebuit să mor şi când zâmbeam,
Iar cel de lângă mine mă privea,
în ochii lui durere mai citeam.
Ar fi trebuit să mor şi când zâmbeam….

şi mor... tot mor în fiecare zi,
Privind la oameni şi stafii,
Când am să mor, ce o-i mai fi?
şi am murit în fiecare zi...



încercaţi să citiţi poezia, ascultând melodia de mai sus…dacă nu, asta e.

4 Iulie 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu