miercuri, 11 mai 2011

Orb

Sunt orb,
Nu văd, am ochi închişi, nu văd,
Sunt orb,
Nu am văzut, am avut ochii închişi, nu vedeam,
Sunt orb,
Nu aş vedea, aş avea ochii închişi, voi vedea.

E-orbirea mea atât de mare,
Sau doar mă pierd pe-a ei cărare?

De ce-am avut ochii închişi
De ce n-am vrut să-i am deschişi?

De ce vedem în depărtări,
Dar nu răzbat apropieri?

De ce vedem doar ce noi vrem?
De ce nu vrem, de ce putem
Să căutăm doar ce n-avem?
şi să găsim ce nu dorim?

De ce eşti orb de-atâta timp,
Nu poţi vedea decât un ghimp,
Ce-nţeapă, dar, a ta privire,
Te-ndrepţi incet spre amăgire.

Nu poţi vedea ce te-nconjoară,
Minunea lumii celei vii,
Sau doar pe cel ce te-nvioară,
Când doar durere tu mai ştii.

De ce suntem orbi şi ridicăm priviri în zări,
şi nu încercăm să-i vedem pe cei de lângă noi?


Sunt orb, am fost orb şi... voi mai fi?

















11 Mai 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu