vineri, 20 mai 2011

Inutil

Mereu în viaţa mea măruntă
Am încercat s-ajut cum pot,
Dar vai, în mintea mea căruntă,
Nu sunt decât un vechi netot.

Am pus atâtea lumi la cale,
şi nu mi-a reuşit niciuna bine,
Să fiu sortit s-alunec doar la vale?
Mi-e teamă să mai cred în mine.

Sunt cert, doar simplă rătăcire,
şi stric încet ce am creat cu greu,
Mă-nnec în propria-mi minţire,
în car’ mă-nalţ spre cer mereu.

Sunt slab, sunt jalnic în putinţă,
şi mă complac în lucruri de nimic.
De ce sunt doar povară şi căinţă
Pentru cel care speră câte-un pic.

Prea multe piedici în tăcere
Eu am tot pus fără ştiinţă
Chiar celui care în durere,
A tot sperat l-a mea voinţă.


Prea mult se suferă din a mea neputinţă.

Povară sunt, chiar celor dragi.“


 




















 
Iertare implor celor cărora le-am greşit,

              20 Mai 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu