luni, 9 mai 2011

Ce suntem noi?

Vă întreb, ce suntem noi?
Eu, tu, el, ea, noi ,voi, ei,ele?
Ce suntem dar, prin aste ploi?
Ce suntem noi, parfum de stele?
Ce eşti tu, noian de vise prăfuite...
Ce e el, hotar de dor şi amăgire
Ce este ea, potir al dragostei găsite,
Ce sunt ei, leagăn al misterului iubire?

Ce suntem noi, culori şi suflete plăpânde?
Ce sunteţi voi, lumini şi inimi tremurânde?
Ce...ce...ce sunt...ce , ce sunt eu? sau..sau,
Sau ce am fost, sau ce voi fi? sau...sau...

Eu, eu sunt ploi de stele prăfuite şi amăgite,
Sunt mister şi suflet tremurând, sunt…mai sunt?

Eu sunt ce vreţi voi să fiu. Iar voi sunteţi eu.
Eu, eu sunt eu. Tu? Tu eşti eu, iar eu sunt tu.

şi totuşi, când nu voi mai fi, eu voi fi doar eu,
Iar tu...tu vei fi tu, şi el şi ea şi noi şi voi şi ei şi ele.

Deci, cine sunt eu?


















9 mai 2011

2 comentarii:

  1. Poezia pare a fi o intreaga contemplare asupra sinelui, a existentei. Pana la urma ai descoperit cine esti?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu. Imi pastrez necunoasterea pentru mai tarziu.:)

    RăspundețiȘtergere