marți, 17 mai 2011

Culeg

M-aplec spre cerul infinit
şi fur din marea lui sclipire
O stea rămasă-n asfinţit,
Clipind încet şi cu iubire.

O floare iau dintr-o grădină,
şi-ncarc cu-a ei dulce parfum,
O viaţă-ntreagă de copilă,
Ce-atrage inimile-acum.

Am rupt crâmpei de umezeală,
Dintr-o băltoacă cu mult dor,
L-am oferit cu oboseală,
Doar unui simplu trecător.

Iar focul veşnic l-am închis,
într-un cuvânt de voie bună,
Iar mai apoi eu l-am deschis,
în lacrimile sfintei lună.

Pe buze tu ai sărutat,
Austru-vânt al lui Apus,
Mă scuzi dar, că ţi l-am luat
şi l-am păstrat, aşa, ascuns.

Eu toate însă le-am trăit,
şi le-am lipit pe albe stihuri,
şi am creat, spre asfinţit,
O altă lume de ... săruturi,
               în văzduhuri.

şi le-am furat din nou.




















17 Mai 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu