joi, 30 iunie 2011

Singuratic incurabil

…i-am spus din nou c-am să leşin,
Căci ştii… au vrut să mă sedeze!
Shhht… au dat mulţi bani peşin
Pe-un medic chel cu asistente…suedeze.

Mi-au dat pastile sociale,
şi spirt ciudat din protocol,
M-au injectat cu lungi discuţii pale,
Mi-au aplicat masaj de alcool,
şi in perfuzia de-amor,
Au pus si-oleacă de minciună.
Iar m-ai apoi m-au operat pe cord,
şi-au pus acolo o cunună,
Cu flori uscate în discord
şi în acorduri de chitară,
De parc-ar fi întâia oară...
şi-n gură am un gramofon,
Cu pete negre de afon.

Iar după chinuri ‘delungate,
M-au azvârlit direct în stradă,
şi am văzut, să cad pe spate,
Că toţii din jur - ca la comandă,
Modificaţi din rădăcini.
De-acelasi doctor cu ciulini.

Ei totuşi nu au observat
şi n-au vazut în sufletul meu àbil
Chiar pângărit de tot ce-au încercat,
Acelaşi singuratic incurabil.
















Grazzie ochilor frumoşi!

30 Iunie 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu