marți, 14 iunie 2011

EL


Sunt orb de proprile-mi păcate,
şi sunt căzut atât de-adânc,
Tu poţi să faci în inimă dreptate,
şi vindeca rupturile ce plâng.

In fiecare dimineaţă când pleoapele deschid,
Lumina mă pătrunde în fie ce trăire,
Ai vrea măcar o dată, o clipă să surprind
Minunea vieţii mele, dar trec în nesimţire.

Pe drumul meu în viaţă, când paşi mă tot poartă,
O vrabie uitată mai cântă pe o creangă,
Ai vrea măcar acuma să te-nţeleg cum soartă
Tu-mi umplii cu speranţă, clipita mea pribeagă.

Sau seara când în ploaie, cu lacrima-ţi săruţi,
Obrazul meu de piatră şi ars în nepăsare,
Ai vrea măcar atuncea chiar inima-mi saluţi,
Dar sunt prea reavăn astăzi , furat în înnecare.

Sau zilnic, când pe mama, pe tata îi zăresc,
Ai vrea să-mi deschizi calea spre drumul nemuririi,
Eu doar m-ascund, şi paşii, în urma-mi mi-i privesc,
Nu văd iníma toată, altar al lor, iubirii.

Sau noaptea când în stele şi lună îmi şopteşti,
Mereu cu-argintul astrei, divina ta Selena,
Ai vrea să vin la tine, şi lumii să vorbeşti,
De darurile tale; dar unde e acela, pe care tu-l zăreşti?

Sunt orb de proprile-mi păcate,
şi sunt căzut atât de-adânc,
Nu ştiu ce-i aia bunătate,
Nu ştiu ce-i ăla, ultim cânt.

Salvează-mă, căci sunt orb,
Salvează-mă, căci vreau să văd.

E frig.

























14 Iunie 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu